Addicted! For sure!

Trodde nästan jag skulle klara mig utan att bli sjuk efter denna resa, men tji fick jag när jag vaknade med halsont som ett brev på posten, oh my so lovely det kan bli.

Nu ska ni i alla fall få lite niceiga pictures from crete! (ja, jag vet, det blir lite svengelska när man hackat sig fram på det i en vecka;) haha


Malin är Bailysberoende, jag skojar inte, hon halsade de där små flaskorna
som om det vore vatten och hon skulle hela tiden ha mer, jag säger då det...;)


En gaffel som drinkpinne? Jo, det går det med, om man inte ska dricka med
den vill säga;)


Happy Hour!


Malin med en av de mycket "farliga" albanerna;) Det var en grek som
drog alla vidriga brott som dessa albanerna håller på med, jag och Malin
blev alldeles livrädda;) Hehe


Vatten ska det va! Malin ser väldigt glad ut över de svalkande dropparna

Mer bilder kommer snart!!!



/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0