Back to the vardag

På måndagen var det dags att landa på fötterna igen och ta sig tillbaka till skolan, lagom kul sådär men jag kan inte klaga på att det var alltför ansträngande. I vilket fall som helst var det andra dagen i dag, men första med riktiga lektioner, Textkommunikation och Matte C.

Tycker sommaren var alldeles för kort men det känns som att skolan kommer bli lite lättare än förra årets monsterplugg, bland annat är vi helt lediga hälften av fredagarna. Det är inte helt fel kan jag lova;) 

Jag och Malin ska även försöka vara duktiga och komma igång med ett projektarbete, får väl se vart det bär i väg. Känns lite som att vi har nollkoll, men vi har en idé. Vi får hoppas att vi kommer en bit med det... Känns ändå som att det kommer lösa sig, vi har blivit mycket bättre på att ta tag i saker tycker jag!

I övrigt försöker jag hålla mig lugn, inga hastiga promenader eller joggingspass utan jag får vackert försöka jaga bort mitt halsont först. Annars är jag riktigt sugen att sätta i gång och träna lite, det känns som att det hör till den här vardagen som man ska anpassa sig till igen nu;)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0