bland kartonger och skräp.....

Här hemma ser allt just nu ut som en bombnedslag. Flytten blir i mitten av oktober, men det känns som om det vore nästa vecka så som pappa håller på att rensa, slänga och köpa nytt hela tiden.
När jag kom hem från mitt underbara arbete ser jag att jesper sitter nedgrävd i lådor med gamla leksaker och skolböcker. Även jag kastar mig ned bland kartongerna som om de vore ett bollhav och letar ivrigt efter någon låda som kan vara märkt "Malins leksaker" , "Malins böcker" eller liknande. Jag hittar en, och finner en mycket fin bild. Och eftersom jag känner mig så snäll idag så ska jag självklart dela med mig, och jag tror nog inte Malin misstycker !



      / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0