Det drar i hop sig...

Spänningen stiger, bara två dagar kvar tills vi drar till kreta och jag lovar, resfebern börjar smyga sig på nu....

I dag var jag i alla fall uppe astidigt, kvart i sex eftersom vi skulle in med Carisma (min häst) till ATG. Väl där drogade de henne vilket hjälpte i ungefär två minuter, hon är som hulken den där hästen, inget biter på henne;)
 Vi fick i alla fall positivt besked med oss hem, men det är fortfarande en slutcheck kvar innan vi kan friskförklara henne helt och hållet, men vi håller tummarna att det går bra!

Efter denna strapats åkte jag in till stan och fixade ut tågbiljetter och växlade in pengar, köpte present till mamma och böcker och diverse annat till resan, så det har gått i ett i dag. Väl hemma fick jag också ett träningspass när vi skulle ha ur luften ur badmadrasserna, det är jobbigare än det låter, haha;)


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0