En liten presentation....

... av oss, för tro det eller ej vi är faktiskt två! Praktiskt nog heter vi dock samma sak vilket ni kanske redan listat ut, smarta som ni kanske är, vad vet vi?

Vi har i alla fall Malin, eller Hakka som hon i bland kallas när folk vill skilja oss åt. Hon är en gammal innebandynörd men har numera lagt de ambitionerna på hyllan, nu är det fotografering som gäller för hela slanten, vilket gör att man får se upp. Malin har nämligen drömmar om att bli den största paparazzifotografen ever. Så alla kändisar (och alla andra också för den delen) får se upp när hon kommer springandes med sin kamera. Innan man vet ordet av det är smygbilden ett faktum! 

                                     

Sist och minst har vi Malin E Hitler (som hon så fint kallades av vår geniala lärare Anders). Hon är precis som de låter, en riktig bitch, eller ja åtminstone när hon var liten (dvs på dagis då vi råhatade varandra rent ut sagt). Nu har hon faktiskt utvecklats till en normal 18åring bosatt i underbara Grums. Och sen måste ju även detta med hästar tas upp, egentligen vill jag inte skriva om det men känns som att jag måste eftersom det är hennes liv i stort sett, galen människa. Iallafall. duktig är hon ju, men hästarna är inte lika bra. Hon flyger och far var dag ! (Malin blir nu ledsen eftersom hon tycker jag snackar nedvärderande om hennes förbaskade häst, men de skiter jag i. Jag har ju rätt, som alltid)



Sådär, två presentationer om oss själva, skrivna av varandra. Men det kanske ni förstod, eller vad vet vi?


Kommentarer
Postat av: jannica

jag får hoppas du får en rolig kväll ! vad har du för planer för kvällen , ? själv blir det mys framför tvn med familjen!

2008-08-08 @ 19:05:02
URL: http://blondinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0