en vecka.

Ja, nu är det nästan precis en vecka sen vi åkte från Kreta och för nästan exakt en vecka sen började mitt lagomt irriterande halsont. Och över är det inte, no no no. Sen jag kom hem från skolan idag har det blivit värre och värre, ohja. Här hostas det för fulla muggar, ont i öronen, ont i halsen ja you name it. Jag hater´t iaf, vill bara få vara frisk liksom.
Idag går jag på nässpray, alvedon och hosttabletter (japp, detta inlägget är ett tyck-synd-om-mig-inlägg)

Men när jag kom hem förut idag möttes jag av lite godis, chips och halstabletter som pappa köpt till mig innan han åkte till jobbet. Skönt att någon känner medlidande =)

Men glad är jag trots allt, det är fredag imorgon och det är ingen skoldag, halleluja!



/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0