Fel signaler

Övningskörde till stallet i dag och kom i en snäv grussväng när jag möter en monstertraktor som tar upp hela vägen. Första reaktionen borde därför vara att kasta sig på bromsen, men icke, det snekopplar totalt och jag trycker på gasen, smart som jag är, blir ett ögonblicks panik innan jag lyckas hitta rätt pedal och få stopp på bilen och därefter backa en halvmil, typ i alla fall;)

Jaja, jag överlevde det också och nu sitter jag här och skriver på min laptop som är tillbaka efter diverse turer på reparation, men nu är den fräschare än någonsin! Känns ovant att sitta vid den eftersom jag har vant mig vid värsta blaffdatorn, men nu är den här så mycket snabbare att jag får vänja tillbaka mig.. Synd dock att jag inte har ett enda program på den utöver vlc media player. Jag menar verkligen ingenting, inte ens word, och det är lite surt... Måste fixa det på nåt sätt. Synd också att jag inte har en enda bild på den, eller photoshop...


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0