Förberedelserna har börjat...

Vaknade i morse med värsta suget efter att städa och grejja. Jag vet inte om det hade att göra med att jag drömt att jag var på väg till flygplatsen och en halvtimme innan planet ska går kommer jag på att jag inte har packat än... Därefter packade jag i drömmen hela natten och hela tiden glömde jag nåt.. Man kan ju bli nojig för ingenting nuförtiden;)

I vilket fall som helst började jag dagen med att städa badrumsskåpen och därefter gick jag upp på vinden för att leta upp mitt cyklop, positiv översakning för mig var att jag hade tre stycken vilket gör att jag även kan tvinga med Malin ut och snorkla! ( Visserligen var de typ barnstorlek, men det passar nog Malin;) På vinden hittar man för övrigt mycket smått och gott. Bland annat hittade jag en stor röd kräftbåt, den kanske man skulle ta med sig ner till Kreta... haha, eller inte;)

Jag har i alla fall bestämt mig för att vara ute i god tid med packningen den här gången och jag ska skriva listor på allt, nästan.. Men vi får väl se, det brukar sällan bli som jag har tänkt mig av någon underlig anledning;) men det vviktigaste är väl att man försöker ändå, eller hur?


                                    

/E

Kommentarer
Postat av: Sarah

svar: Hihi, tack! :)

2008-08-09 @ 17:51:30
URL: http://sarahsofie.blogg.se/
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

svar; tack! :D

2008-08-09 @ 19:07:04
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag håller med dig!! Svenskarna kommer aldrig komma upp i deras nivå! Dom är så sjukt duktiga!

2008-08-10 @ 13:18:08
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0