Rethymnon it is!

Det var tungt att sätta sig på bussen hem från kreta, inte nog med att han körde som en dåre, vi var tvungna att lämna allt som varit så jävla kul... Som tur är har vi VÄLDIGT många bilder som minnen, tänkte jag skulle ge er några från de första dagarna här!


Vi börjar med en väldigt obligatorisk poolbild för att reta alla badsugna;)
Som ni ser ligger mestadelen av poolen under tak, så nu vet ni varför vi
inte blev så bruna;) haha


Här bodde vi, en liten skylt var det som vi givetvis missade då vi anlände
så där var vi, halv tre på natten och vilse första kvällen på Kreta, Oh yeah!


Den här skylten kollade vi bort när vi såg, ´vi badade dygnet runt! (inte i sträck då, om ni trodde det)


Piratflagg var det här!

Ne
Det var allt för denna gång, nästa gång blir det roligare bilder! Hoppas inte H blir arg för att jag lägger ut bilder på henne, men det kan jag inte tänka mig;) Så det bliré sen!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0