Varför göra nåt i tid och slippa sista-minuten-stress....

....När man kan skjuta upp allt tills man sitter dagen innan (om ens det) och fixar det man nu ska fixa?

Nej, egentligen vore det så jävla mycket smartare att planera och göra grejjerna i tid istället för att skjuta upp det tills sista sekund. Men jag verkar vara immun mot sånt. Sista minuten ska det va om det ska bli nåt gjort! Just nu syftar jag mestadels på min vatten-text som jag ska skriva som en uppgift på textkommunikationen. Har inte kommit så långt så det blir väl måndagkväll på det misstänker jag, kul kul..

I dag är det i ala fall söndag. Veckans roligaste kväll, inte... jag hade i alla fall tänkt fixa lite med bilder (jag har nu både word och photoshop, hurra för att ta tag i saker!) och därefter hade jag tänkt sätta mig och titta på en Beck-film. Beck är söndag helt enkelt;)

Inga vattenproblem här inte;)


/E

Kommentarer
Postat av: den andra halvan av denna underbara blogg

"inga vattenproblem här inte;)"

nej, men alkoholproblem ;P

2008-08-31 @ 19:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0