2 cool 4 school.....

.... nja, riktigt så är ju inte fallet. 2 sick 4 school passar mycket bättre. Ja, kreta förkylningen sitter fortfarande i och nu nästan värre än någonsin, tyvärr.

Igår så var jag en snabbsväng till stan innan jag åkte hem till mamma och firande henne på födelsedagen. Kom hem med en kjol, en tröja och ett par skor med klack (!). Ja , jag har aldrig vart den typen som går runt i klackskor, jag gör det aldrig om jag ska vara helt ärlig. Men tänkte att det kan vara kul att ha, men vet inte riktigt om jag ska behålla dom än, men vi får se. Ska försöka hålla i mina pengar nu ett tag i alla fall, har gjort av med 2,5 studiebidrag på en vecka.

Mina kretabilder kom idag förresten, vilket var perfekt eftersom jag är hemma från skolan och gör allt för att slippa sätta igång med läxorna som jag struntat i under veckan. Så jag satte igång med att sätta in en massa bilder i mitt nyinköpta album istället.



/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0