En dag made in hell

Vet inte om man kan säga så ens, men så känns det. Jag har övningskört i 4 timmar i dag, 4 jävla långa tortyrtimmar... Vet ni hur mycket jag avskyr att köra bil? MYCKET! Jag vet inte hur länge en vanlig körskolelektion håller på, men inte fan är det 4 timmar. Undra på att man blir slut i huvudet och svänger ut på vänster sida av vägen och fortsätter att köra där för man fattar inte vad körskoleläraren säger när hon undrar om jag inte ska byta sida... Vad då, vad menar du säger jag innan hon upplyser mig om att man ska åka på höger sida...
Yes, bra jobbat säger jag bara, kanon att jag vet vilken sida av vägen man ska åka på, verligen great...


Såna här dagar saknar jag verkligen Kreta...

Kommentarer
Postat av: H

Haha, fel sida vägen, det är bra jobbat ! :)

2008-09-06 @ 19:22:04
Postat av: a

whoa, någon laddar upp inför uppkörning.. 4 timmar.. shit

2008-09-07 @ 10:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0