Höst

Det är bara att konstatera, hösten är verkligen här. Var nere vid sjön i dag och vattnet såg så förbannat lockande ut, så jag gick ner och kände på det. Plötsligt inte lika lockande. Det finns liksom ingen återvändo nu, sommaren är över och hösten är här. När jag kom hem satte jag mig därför och kollade på Kreta bilderna och jag kan inte låta bli att dela med mig lite av bilderna...

Jag dricker ketchup, åtminstone ser det ut som det :P

Malin i full färd med att få i hop sina 600 bilder, hon ser lite sorgsen ut, men det var hon inte! (hoppas jag....)

Hungrig som fan, men åt bara en dryg fjärdedel, så fastän det var jättegott blev personalen jätteledsen; OH NOOO, you didn´t like it... , Ehm, yeeaaah, just not very hungry svarade vi, men dom gick muttrandes därifrån, didn´t like it....
Så jävla skönt att det var varmt till och med på kvällarna, inga långärmade tröjor här inte!

När jag tänker efter tycker jag fan att jag är lik min mamma på det här kortet... Litegrann  i alla fall, samma blick på nåt sätt XD

The beach!
Jag gör mig iordning vid epilepsilampan i det mycket välstädade rummet, ( någon som minns danmark...;)

Svårt att bestämma sig? Hon ser i alla fall aningens skeptisk ut, undrar vad som stod i den menyn;)

Malin diggar drinkarna!
Jag diggar yoghurtglassarna!
 Sned bild, men stökigt rum som ni ser och sliten Malin i bakgrunden är det i alla fall

Trots att vi just lämnat solen och värmen var det skönt när vi kom hit till Göteborgs terminal och skulle kliva på tåget hem. Vi var rejält slitna efter att ha sovit tre timmar på två dygn och resan hade varit småjobbig, Rethymnons flygplats är vidrig, så på nåt sätt var det rätt skönt att veta att snart, snart var vi hemma igen!


/E



Kommentarer
Postat av: H

fin fina bilder ;) hehe

2008-09-13 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0