jag skyller allt på E... ;-)

Klickade in på bloggen i hopp om att E hade uppdaterat, och det hade hon =) 

E klagade i slutet av veckan på att hon började bli sjuk. Och gissa vem som också gått och blivit sjuk (IGEN) jo, that´s me !
känner att febern börjar rulla igång, om den inte redan gjort det vill säga. Bäst att knapra lite alvedon tror ja.
Av någon anledning känns det alltid som att jag och E är sjuka samtidigt. Jag tror jag ska sätta antingen mig eller henne i karantän nästa gång hon nämner nåt om att hon inte mår bra ;-)

Förresten så snackade E om Lazee av någon anledning för ett tag sen, och igår var han med i Extra Extra. Haha, jag tror han skrattade hela tiden ungefär.. Kul var de


(slänger in en av hans låtar då eftersom E inte lyckades lägga in en låt i förra inlägget)

/ H

Kommentarer
Postat av: Lise

Ojdå en till sjukling :o Krya på dig du med.. :'o

2008-09-28 @ 19:05:43
Postat av: Anonym

Fan va lustigt, jag skulle lägga upp en låt med Lazee och Neverstore, men neverstore är ju så puckade att det inte går att lägga upp deras youtube klipp... Såg också på extra extra, det var fan bra, kanske kan synka det så vi går på både deras inspelning och parlamentet, haha, vore skoj ;)

2008-09-28 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0