jag vill också köra bil.

Skoldagen idag har inte varit speciellt ansträngande. Började med samhäll där vi hade läxförhör, i grupp. Sen hade vi svenska där ingen gjorde speciellt mycket, allmänt slapp dag. Men åkte iaf bil i morse med Malin som som sagt har fått körkort, Grattis ! =) Så nu hoppas jag ju på en trip till Stockholm senare i höst. ;-)
Nu när hon har fått körkort är jag jätte sugen att börja köra bil, fast det räcker med ett kärringstopp så tycker jag nog inte att det är så kul längre ;-) Men man får väl kämpa på.

Sitter just nu och försöker få ihop rättskunskaps läxan om arbogamorden, det går väl sådär måste jag säga. Har fått ihop en halv sida dravvel så nu blire att ta paus en stund.


Fotade till hemsidan igår, och E ställde upp och posade framför statyn.


E fotar för fullt...

/ H

Kommentarer
Postat av: Annika

haha snyggt:D måste hålla med om att det låter lite lockande med körkort just nu

2008-09-17 @ 17:44:39
URL: http://valnoten.blogg.se/
Postat av: E

Hehe, lite hoptryckt näsa;)

2008-09-17 @ 17:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0