Jörgen Mongo

"Polisen har gått ut med en varning om malin 18 från grums. Hon har fått körkort säger rikschefen jörgen mongo till svt. Spärra alla vägar i hela sverige o se upp. Nu kommer hon. Haha"

Tack Sophie för detta fina sms....!

I morse tog jag bilen till skolan, mycket spännande måste jag säga. Körde barfota för de som finner den informationen relevant. Skulle därefter direkt ut till stallet så då fick jag köra bilen helt själv för första gången (nu körde jag med mina pumps) . Det var lite nervöst måste jag erkänna, hela benet skakade när jag skulle starta bilen. Men det gick bra det med till slut. Jag åkte inte vilse och jag krockade inte!

Nu ska jag sätta mig med rättskunskap arbetet, ser inte fram emot det ett dugg så wish me luck!


/E

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tagit körkort nyss? Vad spännande! Jag anmälde mig just till bilskolan, så nervös bara för det! haha

2008-09-17 @ 22:48:01
URL: http://skulderbladsvingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0