Mitt liv med hundra ord

Vaknade vid 9 och kände mig förvånansvärt utvilad, det brukar inte hända så det var en smärre chock. Faktum är att hela morgonen flöt på helt problemfritt och jag tänkte, shit vilket start på dagen. Dock har jag en dålig erfarenhet av att dagar som börjar bra brukar sluta dåligt, nu är ju dagen inte slut än, men än så länge har det varit en bra dag!

Började morgonen med att övningsköra, det gick mindre bra kan jag ju säga. Här pratar vi noll koncentration och jag gömmer ständigt bort att det är en tuta på ratten så när jag blir trött brukar jag luta huvudet mot ratten vilket framkallar en gäll signal. Man vaknar till liv igen kan jag ju säga...

Jag kom i alla fall fram till skolan till slut och första lektionen som var textkommunikation B. Vi fick reda på att vi skulle ha Anita större delar av kursen och jag tror hela klassen gillade den nyheten;). Därefter fick vi uppgiften att skriva om vårt liv med 100 ord, vilket var svårt men kul! Hela lektionen flöt på jättefort, och sedan satte jag och Annika oss ute i blåsten och käkade godis innan matten som gick väldigt fort den också, bjudna på kakor blev vi också, snäll mattelärare vi har!

Till nästa vecka ska jag i alla fall skriva ett reportage om mig själv. Måste säga att det känns lite märkligt, lite småego och schizofrent på samma gång... får se hur det går;)

Nu blir det till att sätta sig och försöka få i hop svenska uppsatsen också, ser jag inte fram emot...

Tårta, någon?


/E


Kommentarer
Postat av: H

vad tusan då, haha. Klart att dagen blir toppen när jag är sjuk då :P

2008-09-02 @ 19:11:54
Postat av: Lise

Tårtan :D

2008-09-03 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0