Mörkt för hundrafemtioelfte gången...

Söndag och jag är uppe alldeles för tidigt, tack vare att maja och hennes kompis vaknade halv tio och direkt dom börjar prata så låter det ungefär som dom sitter brevid och tjattrar i örat på mig. Men men, kanske man kan göra något vettigt av dagen och få saker och ting gjorda.

Igår blev det iaf in till stan en sväng för att käka mat. Firade Maja som fyller år så hon fick välja, och gissa vart det blev. Mcdonalds såklart, vad annars? När jag fyller år blir de iaf mer riktig mat, antagligen på restaurang freden eller mongolian (jag tänker i god tid här nu).
Men iallafall, kom hem och då kom lite folk och firade, samtidigt som jag färgade mitt hår faktiskt. Något jag fick för mig när jag gick på köpcentret,så jag fixade ljusbrun färg och sen fick jesper (!) färga det på mig. Och såklart blev det alldeles för mörkt, mörkbrunt. Attans !

På kvällen tröstades jag dock med ost och kex samtidigt som vi tittade på Batman the dark knight. Bra avslutning på dagen !



Fotade lite på Jepser saltvattensakvarium igår.


Hans nyinköpta muräna, usch !


En stor drakfisk och en annan gul liten sak som var förbannat snabb.


Den lilla drakfisken :-)


Hela akvariumet, skapligt mycket pengar som står där vill jag lova.

/ H


Kommentarer
Postat av: Annika

oh tufft:D kul att städa det...

2008-09-14 @ 11:19:34
URL: http://valnoten.blogg.se/
Postat av: E

Jag drömde om akvarium i natt, hade typ 20 st på mitt rum;)

2008-09-14 @ 11:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0