Oj va kul...

....jag har det i dag... inte:P

Usch, sitter och stirrar på bloggen, inte den här då utan den nya och jag drabbas av panik! Det känns som att nu när vi ska börja på den  nya så måste den ju vara så jävla mycket bättre än den vi redan har och det känns så svårt att komma i gång. Känner bara att det här projektarbetet kommer bli så mycket jobb att jag inte riktigt vet i vilken ände vi ska börja. Det kommer ju inte bli mindre att göra framöver och jag tror ingen har missat att jag inte är det mest effektiva snillet...

Men det blir intressant att se hur det kommer gå... käpprätt åt helvete kanske? Succé? Mellanmjölks version? Vad tror ni?
Jag vet vad jag tror men jag håller det för mig själv;) haha


/E

Kommentarer
Postat av: H

jag tror vi tänker ungefär samma, tyvärr ;)

2008-09-29 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0