Patrik 1,5

Var på bio med E igår, Patrik 1,5 som verkligen levde upp till förväntningarna.. Den var väldigt bra och väldigt rolig, men nu varé ju inte bara för att vi ville gå på bio som vi såg den. Det ska nämligen bli den första filmen som vi kommer recensera på vår hemsida, spännande och läskigt =P Vi har verkligen målat upp en bild på hur hemsidan kommer se ut när den är klar, dock tror jag att det kommer bli svårt att kunna få just den bilden. Men man får göra sitt bästa av saken, vad mer kan man göra?

Jag och Malin satt och googlade häromdan på "Karlstad" för att se lite bilder, vi kom in på tv4:s sida där dom hade satt upp en webbkamera på en hög höjd som blickade ut mot Karlstad.

Jag; Oj, där ser man gatan jätte väl, då får vi se till att inte mörda någon där (ironisk)
E; Malin, det har du fan rätt i ! (allvarlig)


Ibland undrar jag vad som snurrar i hennes huvud, eller vill jag ens veta?



/ H

Kommentarer
Postat av: MH

Jag måste se den där filmen eftersom alla pratar om den! Ngt du rekommenderar? :P

2008-09-22 @ 12:41:59
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0