Segt...

Ja, fan va segt det går. Försöker få nånting gjort men det verkar vara helt omöjligt. Skulle behöva skriva min rättskunskap uppgift, men gör jag det? Nä, såklat inte, skulle behöva läsa samhäll men det får jag inte heller gjort. Det händer inte mycket i dag med andra ord. Skulle behöva ta tag i textkommunikationen men det händer inte mycket med det heller.. Enda som jag lyckats med är att jag och Malin fotade till hemsida i dag (vi har blivit väldigt bra på att ta tag i saker som vi planerar, bra vana;).

Är nog helt enkelt jävligt trött, har haft en tryckande huvudvärk hela dagen som inte verkar vilja ge vika. Dessutom fick jag inte min sovmorgon i morse eftersom jag skulle köra upp klockan 10 och jag lovar, det var inte lätt att sova överhuvudtaget innan väckarklockan ringde heller, jag och mina nerver är ju ingen vidare kombination.. Men nu gick det bra i alla fall, halleluja för det!




Trött... Och när jag tänker på det skulle jag behöva städa rummet också...

/E

Kommentarer
Postat av: H

du var värd det där körkortet till max. Tycker det är dags att planera roadtrip =) just ja, nu kan vi ju åka BIL till stockholm hörredu ;)

2008-09-16 @ 18:32:24
Postat av: E

Tack Malin! Ja det tycker jag med, roadtrip is the shit, vi börjar med stockholm och till sommaren tar vi bilen till Europa! Eller tåget;) haha

2008-09-16 @ 19:36:40
Postat av: Lise

Är körkortet taget?

2008-09-16 @ 21:09:12
Postat av: E

Ja!!!!!

2008-09-17 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0