Ska man inte få några förmåner??

Jag tycker verkligen att vår skola skulle se till att ge oss, den sista riktiga SPM3:an, ordentliga lektionssalar. Varför ska vi behöva tillbringa våra dagar i en trång liten paviljongjävel med luft som är totalt syrefattig? Efter en dag där tar det ett tag innan man återhämtar sig igen... 

Dessutom, det har knappt gått en vecka och det känns redan som att det kommer bli ett jobbigt år, redan en massa uppgifter som ska göras... Skulle jag få välja skola igen skulle jag lätt välja någon av alla nya mindre gymnasium. Ska vara slappt där har jag hört, men i vilket fall som helst kan det inte vara värre än det vi har nu... Fast jag har en svg känsla av att det kan vara jag som förstorar upp allt och gör det jobbigare genom att inte ta tag i saker i tid:P

Men jag ska inte bara vara negativ, vädret är ju asskönt i dag plus att gossip börjar igen! Det är stora plus det!
Här har vi i alla fall en som slipper tänka på jobbiga internet-uppsatser och
vattentexter...



/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0