skriva, skriva, skriva....

Varit en slapp dag idag, först samhäll där vi redovisade lite, sen klasskort (usch!) och svenska.
Nu sitter jag här och försöker skriva texterna till textkommunikationen i morgon, gestaltningstexten känsla för vatten och sen ett reportage om mig själv. Och jag kan säga att det inte går så himla bra, har suttit och tittat på prison break nu, två första avsnitten på fjärde säsongen, yahoo !

Nej, dags för en dusch och sen göra klart texterna, wish me luck !




Sitter och lyssnar på musik också, så jag kom och tänka på arvikafestivalen. Får se om det blir ett tredje år på rad, eller om man kanske ska satsa på någon annan festival? Festival ska jag på iaf, den saken är skapligt klar ! 
Bajamajorna, here I come again.   HAHA

/ H

Kommentarer
Postat av: Annika

hmm jag fick just reda på att jag skulle kunna kommit in gratis på arvika varje år. där ser man

2008-09-08 @ 20:51:34
URL: http://valnoten.blogg.se/
Postat av: Lise

skriva skriva skriva.. :) De där bajamajorna är allt bra trevliga.. Framförallt när folk har bajsat i handfaten. D:

2008-09-08 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0