got to looove the pain

02:32, jag vaknar och spärrar upp ögonen liknande en uggla på extacy (kan tänka mig att det kan ha sett ut så iaf). Kramp i mitt satans ben! Något som väcker mig allt för ofta om nätterna så är det just denna outhärdliga smärta av kramp i benet. Och jämt säger folk att jag ska ställa mig upp och sträcka ut benet, och varje gång säger jag att jag ska göra det nästa gång det inträffar. Men nästa gång det inträffar så gör jag det ändå inte, det går ju inte. Jag ligger ju halvt död och det enda man kan tänka på är smärtan och att man vill rulla ihop till en liten boll. Men denna gången skulle det ske.
Fort reste jag mig upp och ställde mig på golvet för att sträcka ut benet, något som egentligen inte var helt genomtänkt, för vad tänkte jag på när jag helt plötsligt valde att ställa mig upp med en fart jag aldrig tidigare skådat, då jag dessutom sovit i tre timmar redan. Jag som blir yr då jag reser mig för fort från soffan, detta slutade ju med att jag i stort sett ramlade tillbaka i sängen igen, fortfarande med kramp.
Men tillslut gav det sig iaf.


Träffade Malins systers valp förut också, den lilla plutten som finns på nån bild här i bloggen redan. Jättesöt, jag vill också ha en skräckinjagande rottweiler =)  Men men,  Ebba kan ju också se lite farlig ut, ibland iaf...



/ H

Kommentarer
Postat av: E

Hjälp!

2008-09-05 @ 12:34:58
URL: http://malinitis.blogg.se/
Postat av: a

hmm brukar oxå råka ut för kramgrejen. det kommer smygande på natten, då man minst anar det.

2008-09-05 @ 13:45:41
URL: http://valnoten.blogg.se/
Postat av: Lise

hahahaha "kramgrejen" annika och tangenter alltså..

2008-09-05 @ 19:23:00
Postat av: a

Haha nej, fan vad illa. det är nog bäst att jag håller mig undan från datorer..

2008-09-05 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0