snabbare än snabbast !

idag har jesper hjälpt mig att formatera om min dator, och den blev som ny =) Nu går det att väldigt snabbt, och det vet jag inte när den gjorde senast. Nu hade jag tänkt att försöka hålla den såhär också, men så kommer det inte bli. Det bör jag veta eftersom jag har avverkat 4 datorer och säkert formaterat varje dator minst en gång.
Installerade iaf word och allt det tjafset förut som man måste ha för att göra skolarbeten, och titta så fint det var. Kanske att det blir roligare att skriva skolarbeten nu?
yeah, right !




/ H


Kommentarer
Postat av: E

Haha, datorer, kameror, du averkar allt fort;)

2008-09-06 @ 21:18:44
Postat av: Lise

Till H: Haha alltså, jag plockade bort matbilderna.. stod inte ut.. Men den lilla tomaten framför rubrikerna är fortfarande kvar. ;)

2008-09-06 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0