Stjäl, själ, skäl

Jag är synsk. I fredags sa jag at jag skulle bli sjukare i helgen. Gissa vem som kunde förutspå framtiden?!
Jag är så trött på att alltid vara sjuk, det är så jävla frustrerande på nåt sätt, stjäl bara en förbannat massa energi.. Okej, jag kanske inte är sjuk så ofta men när man är det minns man ju knappt hur det känns att vara frisk.. Eller, jag är nog bara gnällig nu, haha, jag ska ge mig, det finns fan värre saker än förkylningar..

Veckan som kommer då, jag och Malin ska prata om en nyhet på samhällen, har ännu ingen aning om vilken, händer inte så mycket värt att nämna just nu, någon som har några ideér?

Tänkte lägga in en låt här, men det ville inte funka i dag :/


/E


Kommentarer
Postat av: Annika

aww:(

2008-09-28 @ 16:09:35
URL: http://valnoten.blogg.se/
Postat av: Lise

Det finns inga goda skäl att stjäla en själ!



Krya på dig. :'o

2008-09-28 @ 19:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0