Tillbaks

Japp, nu är jag tillbaks, blondare än någonsin! I dag har jag nämligen ställt upp som offer till min syster som skulle göra nåt slags färgprov i dag (hon är frisör). Det skulle ta ca 1 och en halv timme sa hon och vi skulle börja klockan 9, trots att jag skulle missa sam B ställde jag upp, jag kan aldrg säga nej när hon ber om nåt, snäll lillasyster som jag är...

Så jag kom dit och fick sätta mig ner i stolen och vänta medan Sophie (syster) går och blandar i ordning färgerna, lagom nervös är jag inför hur detta ska gå och inte blir det bättre av att Sophie kommer tillbaka och viskar att hon är väldigt nervös och inte är säker på att hon blandat rätt... Tack för den! Det kändes genast mycket bättre... Men efter vad som kändes som en evighet är slingorna ur, håret platt och klockan närmare tolv, då får hon för sig att jag behöver klippas också så inte förrän runt tjugo i ett fick jag äntligen lämna frisörstolen och sträcka på mig! Men jag är nöjd, hon tog god tid på sig men det blev bra, inga stora skillnader men det ville jag inte ha heller så det blev kanon!

Min syster efter att ha blivit nerskjuten med en kubb....


/E


Kommentarer
Postat av: H

Kul, ska bli spännande att se din frill imorgon :)

2008-09-10 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0