trött?

Sitter på datorn och konstaterar småirriterat att min skrivare fortfarande inte funkar så jag konstaterar för mig själv att det är bara till att skutta i väg och hämta ett usb-minne. Men i bland är det som att man handlar helt utan att tänka för hux flux finner jag mig själv stirrandes in i badrumsskåpet. och nej, jag har inga usb-minnen på badrummet. Snacka om att vara jämt lite borta i huvudet. Jag skyller på att ryggen är så i hop knocklad att jag inte får nån blodgenomströmning till hjärnan, det fastnar liksom i knocklarna... Usch va jobbigt det är, kan det inte bara gå över snart?


I vilket fall som helst så är det en del att göra denna vecka, ska läsa 20 sidor samhällskunskap tills på onsdag, skriva en uppsats i rättskunskap tills på torsdag, klippa ut 10 bilder tills fredag, däremellan fota till hemsida och på fredag eventuellt jobba med den... Puh, kommer bli tufft det här. Jag blir helt slut bara jag läser vad jag skrivit...

Nej, nu ska jag sluta gnälla och masa mig i väg och hämta usb-minnet, i rätt rum förhoppningsvis...




Bästa hunden någonsin! Blir alldeles tårögd när jag ser de här bilderna, hon var allt för go, den där lilla krulltotten!

/E

Kommentarer
Postat av: H

lilla saris :)

2008-09-15 @ 22:34:05
Postat av: Annika

aww en sally-hund

2008-09-16 @ 10:02:15
URL: http://valnoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0