zombie skaré va !

Dagen började med rättskunskap i tre timmar, phu ! Fick såklart läxa, så till nästa vecka blir det att skriva två sidor om obduktionsbilderna till arbogamordet som ligger ute på pirate bay.
Sen var det dags att spela in klassens staffetfilm, zombiefilmen =)  Gick strålande, skriken och slagsmålet i vår scen kommer ju bli lysanade, typ iaf =P Så nästa vecka blir det redigering och lägga på passande musik.

Har jämt precis kommit hem från badhuset där jag har simmat tillsammans med Malin. Parkerade först i den varma barnpoolen, sen blev det att röra på fläsket minsann, 40 längder, alltså 1km simning blev det i stora bassängen. Har nu också tänkt oss att detta ska bli en god vana =)

 

       

/ H


Kommentarer
Postat av: E

Sanningen att säga, vi ser mer ut som banditer än zombies XD

2008-09-11 @ 20:00:46
Postat av: Annika

Beautiful:D Hakka ser ut som en väldigt snäll zombie:) Och E har verkligen en "mördar-blick"

2008-09-11 @ 22:04:16
URL: http://valnoten.blogg.se/
Postat av: H

Jag var faktiskt ingen zombie, E ville bara väldigt gärna kladda på mig så hon kallade mig för misshandlad ;)

2008-09-11 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0